Kalmar Vatten står bakom den här webbplatsen. Vi vill att så många som möjligt ska kunna använda webbplatsen.
Den här webbplatsen är delvis förenlig med lagen om tillgänglighet till digital offentlig service.
Om du behöver innehåll från kalmarvatten.se i något annat format än det som webbplatsen erbjuder så kan du kontakta oss. Svarstiden är normalt två arbetsdagar.
Du kan kontakta oss på följande sätt:
Vi strävar hela tiden efter att förbättra webbplatsens tillgänglighet. Om du upptäcker problem som inte är beskrivna på den här sidan, eller om du anser att vi inte uppfyller lagens krav, meddela oss så att vi får veta att problemet finns.
Myndigheten för digital förvaltning har ansvaret för tillsyn för lagen om tillgänglighet till digital offentlig service. Om du inte är nöjd med hur vi hanterar dina synpunkter kan du kontakta Myndigheten för digital förvaltning"och påtala det.
Anmäl bristande tillgänglighet till "Myndigheten för digital förvaltning" Länk till annan webbplats.
Den här webbplatsen är delvis förenlig med nivå AA i standarden Web Content Accessibility Guidelines version 2.1. Vilket innehåll som inte är tillgängligt beskrivs nedanför.
Vi har gjort en självskattning (intern testning) av kalmarvatten.se. Senaste bedömningen gjordes den 2022-11-15.
Redogörelsen uppdaterades senast den 2022-11-15.
Vi producerar och levererar dricksvatten samt renar avloppsvatten i Kalmar.
Här finns de lediga tjänster vi har just nu. Välkommen med din ansökan.
Så är Kalmar Vatten organiserat. Styrelse, ledningsgrupp och avdelningar.
Kontaktpersoner och material för media.
Ekonomi, statistik, fakturering och årsredovisningar.
Så fungerar VA-branschen
Kalmars nya reningsverk, ett kretsloppsverk.
Vår kärnverksamhet är hållbarhet för människa och miljö.